הקבוצות הטובות באירופה

לפניכם 4 הקבוצות אשר נחשבות לקבוצות החזקות,הביתיות והקבוצתיות הטובות ביותר באירופה..נכון להיום,מכבי היא אלופת אירופה לאחר שניצחה את צ'סקה מוסקבה וגם את ריאל מדריד.

המידע הובא על ידי יונתן טסלר

1. מכבי תל אביב היא קבוצת כדורסל ישראלית מהעיר תל אביב. הקבוצה משחקת בליגת העל הישראלית ובליגת היורוליג. צבעי הקבוצה הם צהוב וכחול. המועדון נוסד בשנת 1932 כחלק מאגודת מכבי שהוקמה ב-1906.בגמר, ב-18 במאי 2014, ניצחה מכבי את ריאל מדריד 86:98 לאחר הארכה, וזכתה באליפות אירופה השישית בתולדותיה. טייריס רייס זכה ב-MVP של פיינל פור היורוליג שסיים עם 26 נקודות במשחק הגמר.צפו ברגעי השיא:

2. מועדון הכדורסל ריאל מדריד (בספרדית: Real Madrid Baloncesto), היא קבוצת כדורסל ספרדית מהעיר מדריד, המתמודדת בליגת העל הספרדית וביורוליג.הקבוצה מקיימת את משחקיה בפלאסיו דה דפורטס המכיל כ-15,000 אלף מקומות ישיבה. צפו ברגעי השיא מהעונה:

3. צסק"א מוסקבה (ברוסית: ПБК ЦСКА Москва, באנגלית: CSKA Moscow) היא קבוצת הכדורסל לגברים של מועדון צסק"א (מועדון הספורט המרכזי של הצבא) מהעיר מוסקבה, רוסיה. המועדון משחק בליגת העל הרוסית, בליגה המאוחדת של VTB וביורוליג. מאמן הקבוצה הוא אטורה מסינה ועוזרו הוא דן שמיר.בעונת 2013/14 הגיעה צסק"א עד לחצי גמר פיינל פור היורוליג, שם פגשה את מכבי תל אביב לה הפסידה בתוצאה 68-67. אחרי שהובילה צסק"א במשך כל המשחק, בשניות האחרונות של הרבע האחרון שחקן מכבי תל אביב טייריס רייס קלע 2 נקודות שהפכו את התוצאה והביאו ניצחון שהעלה את מכבי לגמר היורוליג והדיח את צסק"א מהמפעל. צפו ברגעי המתח העונה:

4. מחלקת הכדורסל של מועדון כדורגל ברצלונה היא קבוצת כדורסל ספרדית מהעיר ברצלונה, המתמודדת בליגת העל הספרדית וביורוליג.אולמה הביתי של הקבוצה הוא היכל פלאו בלאוגרנה, המכיל כ-8,250 מקומות ישיבה. צפו במשחק הענק בין ריאל לברצלונה:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כדורסל ישראלי ועולמי