הקבוצות הטובות ב-NBA

לפניכם 3 קבוצות ה-NBA אשר נחשבות לטובות ביותר,לחזקות ביותר ועם השחקנים הטובים ביותר בעולם. ידה של מיאמי על העליונה מכיוון שיש לה את הסופרסטאר הכי גדול בליגה ובעולם כולו והוא לברון ג'יימס שגם ביום לא טוב שלו הוא קולע מעל 30 נק'..סדרת הגמר מעניינת מתמיד.

המידע מאת יונתן טסלר

1. מיאמי היט – בעונת 2012/2013 קבוצת מיאמי היט הייתה ביכולת משכנעת, וניצחה במהלך העונה 27 משחקים רצופים (הרצף השני בטיבו בהיסטוריית המשחקים ב-NBA) והיא הייתה הקבוצה בעלת מאזן הניצחונות הגבוה בליגה. בפלייאוף ניצחה מיאמי בסיבוב הראשון את מילווקי באקס, בחצי הגמר האזורי את שיקגו בולס ובגמר האזורי את אינדיאנה פייסרס ועלתה לגמר ה-NBA נגד סן אנטוניו ספרס. הסדרה התעלתה לרמה מאוד גבוהה והקרב היה שקול כשאף אחת לא מחברת שתי ניצחונות רצופים עד ה2 המשחקים האחרונים שבהם מיאמי חיברה. בלט במיוחד משחק מספר 6 שבו פיגרה מיאמי ב-5 נקודות, 28 שניות לסיום המשחק. אך שלשות של לברון ג'יימס ושל ריי אלן (שהגיע במהלך הקיץ מבוסטון סלטיקס) הובילו את המשחק להארכה שבה ניצחה מיאמי 103-100. ג'יימס השיג במשחק זה טריפל דאבל של 30 נקודות 12 ריבאונדים ו-10 אסיסטים ואז הסדרה המשיכה למשחק שביעי וקובע, בו ניצחה מיאמי 95-88 וזכתה באליפות. ג'יימס הצטיין במשחק זה כשהוא קולע 37 נקודות, והוא זכה שוב בפעם השנייה ברציפות בתואר ה-MVP של סדרת הגמר נוסף על היותו MVP של העונה הסדירה. דווין וויד הצטיין גם הוא במשחק זה כשהוא קולע 23 נקודות, למרות היותו פצוע בברכו במהלך הסדרה. משחקם זכה לשבחים רבים שאף מאמן היריבה גרג פופוביץ' אמר בסיומו וויד ולברון ג'יימס שיחקו משחק שמתאים להיכל התהילה. צפו ברגעי השיא:

2. לוס אנג'לס לייקרס – היא קבוצת כדורסל מקצועית מהעיר לוס אנג'לס, קליפורניה שבארצות הברית. המועדון משחק בבית הפאסיפי שבאזור המערב בליגת ה-NBA. הלייקרס משחקים את משחקיהם הביתיים באולם הסטייפלס סנטר, אותו הם חולקים עם יריבתם העירונית הלוס אנג'לס קליפרס, קבוצת ההוקי קרח הלוס אנג'לס קינגס וקבוצת הלוס אנג'לס ספארקס מליגת ה-WNBA‏. הלייקרס הם אחד מהמועדונים המצליחים בהיסטוריה של ה-NBA ואחד המצליחים בעולם כולו, וזכו ב-16 תוארי אליפות, כשהאחרונה בשנת 2010. החל משנת 2012, הערכת שוויו של הלייקרס היא הגבוהה ביותר על פי המגזין פורבס, שווי המועדון מוערך בכ-900 מיליון דולר. צפו ברגעי השיא מהעונה:

3. סן אנטוניו ספרס – את עונת 2012-2013 סיימה הספרס במקום השני במערב, אחרי אוקלהומה עם מאזן 58-24 לטובתה. בסיבוב הראשון הדיחו הספרס את לוס אנג'לס לייקרס בסוויפ 4-0.
בחצי גמר המערב גברו הספרס על גולדן סטייט בתוצאה 4-2 ובגמר המערב הדיחו בסוויפ 4-0 את ממפיס גריזליס.
בסדרת הגמר התמודדו הספרס מול מיאמי היט שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון הכללי, אך הגיעה לסדרת הגמר אחרי סדרה צמודה בגמר המזרח מול אינדיאנה פייסרס.
סדרת הגמר הייתה צמודה, כשעד למשחק השביעי לא הצליחה שום קבוצה לחבר שני ניצחונות רצופים.
לספרס הייתה הזדמנות לזכות באליפות כשבמשחק השישי, במצב של 3-2 לזכותה בסדרה, הובילו הספרס בשלוש נקודות, חמש שניות לסיום, אך מאמנה בחר שלא לבצע עבירה, כדי שלא לפגוע בספורטיביות, ריי אלן קלע שלשה שהשוותה את התוצאה והובילה להארכה שבה הפסידו הספרס. במשחק השביעי הפסידו הספרס במיאמי את המשחק ובפעם הראשונה בהיסטוריה הפסידו בסדרת גמר.
צפו ברגעי השיא מהעונה הנוכחית:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כדורסל ישראלי ועולמי